فرایند – به عمل آوردن روزنامه روزنامه جنایت

فرایند – به عمل آوردن: روزنامه روزنامه جنایت ایران پرونده قتل همسر کشی مقتول

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی عملکرد دولت بخصوص در بخش اقتصادی قابل قبول نیست/ مجلس از ابزار خودش جهت عوض کر

    در نامه‌ نمایندگان جهت عوض کردن کابینه اعلام شد، اگر دولت از طریق تعامل عوض کردن و تحول کابینه را انجام ندهد و مجلس از ابزارهای خودش استفاده خواهد کرد.

    عملکرد دولت بخصوص در بخش اقتصادی قابل قبول نیست/ مجلس از ابزار خودش جهت عوض کر

    محمود صادقی: عملکرد دولت بخصوص در بخش اقتصادی قابل قبول نیست/ مجلس از ابزار خودش جهت عوض کردن کابینه استفاده می کند

    عبارات مهم : اقتصادی

    در نامه نمایندگان جهت عوض کردن کابینه اعلام شد، اگر دولت از طریق تعامل عوض کردن و تحول کابینه را انجام ندهد و مجلس از ابزارهای خودش استفاده خواهد کرد.

    نماینده اصلاح طلب مجلس با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت عملکرد قابلی قبولی نداشته و از آن راضی نیستیم، گفت: در نامه نمایندگان جهت عوض کردن کابینه اعلام شد، اگر دولت از طریق تعامل عوض کردن و تحول کابینه را انجام ندهد و مجلس از ابزارهای خودش استفاده خواهد کرد.

    به گزارش الف، امروز بحث اقتصادی و معیشت مردم، عنوان اول کشور است و باید دولت به عنوان دستگاه مجری دراین باره اقدام جدی انجام دهد، ولی بعد از روی کارآمدن دولت دوازدهم، اعضای کابینه بخصوص در بخش اقتصادی نتوانستند عملکرد قابل قبولی را ارائه دهند که این عنوان موردنقد حتی موافقان و حامیان دولت تدبیر و امید قرار دارد، ولی مدیر جمهور درحالی که خودش از کابینه انتقاد کرده و آن را به بخش امید و ناامید تقسیم کرد، ولی همچنان جهت عوض کردن در کابینه بخصوص وزرای اقتصادی محافظه کاری می کند این در حالی است که در هفته های گذشته بیش از ۱۸۰ نماینده با امضای نامه ای به آقای روحانی خواستار انجام عوض کردن در کابینه شدند.

    عملکرد دولت بخصوص در بخش اقتصادی قابل قبول نیست/ مجلس از ابزار خودش جهت عوض کر

    محمود صادقی نماینده اصلاح طلب در مجلس و عضو فراکسیون امید در گفتگو با الف در مورد تغییرات کابینه اقتصادی دولت و اینکه به نظر می رسد آقای روحانی تمایلی به انجام آن ندارد و این در حالی است که مجلس خواستار آن هست، گفت: مجلس در این موردنظر خود را اعلام کرده بود و به این عنوان تصویر العمل نشان داده است به طوری که حتی، به صورت مکتوب بیش از ۱۸۰ نماینده مجلس درخواست عوض کردن کابینه را امضا کردند و منتظریم تا دولت تصمیم خود بگیرد.

    وی با بیان اینکه باید با تعامل و هم افزایی ۳ قوه، شرایط بحرانی فعلی را پشت سر بگذاریم و یک قوه به تنهایی نمی تواند مسئله را حل کند، گفت: در نامه ای که نمایندگان مجلس جهت عوض کردن کابینه امضا کردند، اعلام شد، اگر دولت از طریق تعامل این مسئله را حل نکند و پیش نبرد، مجلس از ابزارهای خودش جهت عوض کردن در کابینه استفاده خواهد کرد.

    در نامه‌ نمایندگان جهت عوض کردن کابینه اعلام شد، اگر دولت از طریق تعامل عوض کردن و تحول کابینه را انجام ندهد و مجلس از ابزارهای خودش استفاده خواهد کرد.

    صادقی با تاکید بر اینکه ابزارهای مجلس می تواند تذکر، استیضاح و طرح پرسش باشد، تصریح کرد: البته بنده فکر می کنم راه تعامل باز است و می توان این عنوان را حل کرد، این در حالی است که بعضی نمایندگان طرح استیضاح چند وزیر را امضا کردند، ولی هنوز به آخر نرسیده و چیزی مشخص نیست.

    این نماینده اصلاح طلب در مجلس دهم در مورد ارزیابی عملکرد دولت بخصوص در بخش اقتصادی و چه نمره ای به این عملکرد می دهید، گفت: هنوز عمر دولت به یک سال نرسیده است و نمی توان نمره ای به آن داد، ولی دولت با یک سری نقاط قوت درونی و یک چالش بیرونی در کنار ضعف های درونی مواجه هست، یعنی اگر بخواهیم عملکرد دولت را بسنجیم باید ۴ نقطه قوت، ضعف، چالش و ترساندن را ملاک قرار داد و بعد باید نمره جهت آن تعیین کرد ولی در کل با توجه به شرایط، تیم اقتصادی دولت چندان عملکرد قابلی قبولی نداشته و زیاد راضی نیستیم.

    وی با تائید اینکه بازار ارز و سکه با نوسان روبرو است و در چند هفته گذشته بدترین شرایط دوران خود را داشته، در مورد این پرسش که آیا مجلس وزرا را فرانمی خواند، پاسخ داد: مجلس نمی تواند دائماً وزرا را بخواهد، لیکن در این مدت جلسات علنی و غیرعلنی بسیاری در مجلس تشکیل شده است است و قصد داشتیم اقدامی را انجام دهیم که به اصلاح اوضاع کمک کند.

    عملکرد دولت بخصوص در بخش اقتصادی قابل قبول نیست/ مجلس از ابزار خودش جهت عوض کر

    صادقی اضافه کرد: مجلس قبل از تعطیلات در مورد ارز و سکه طرحی را آماده کرده بود که عنوان بازار ثانویه یکی از جزییات مهم این طرح است و اصل این بحث در مجلس و به وسیله کمیسیون اقتصادی پیشنهاد شده است بود و بخش های دیگری هم دارد که این طرح در مورد رونق و تسهیلات بانکی و… را نیز مشمول بر می شود ولی که عمده آن، تشکیل بازار ثانویه و نتیجه تعامل مجلس بود.

    عضو فراکسیون امید با تاکید بر اینکه خوب نیست مجلس در امور اجرایی دخالت کند، اظهار کرد: باید زمینه ایجاد نوسان در بازار ارز و سکه که منجر به زیاد کردن قیمت ها می شود را گرفت و باید پرسشها را ریشه ای حال کنیم؛ به عنوان مثال باید روی استقلال بانک مرکزی کار شود که منشا این حجم سرگردان بالای نقدینگی عدم استقلال بانک مرکزی است که آن را در مجلس پیگیری خواهیم کرد؛ با انجام کارها روزمرگی به جایی نمی رسیم و نمی توان حجم نقدینگی را کنترل کرد.

    در نامه‌ نمایندگان جهت عوض کردن کابینه اعلام شد، اگر دولت از طریق تعامل عوض کردن و تحول کابینه را انجام ندهد و مجلس از ابزارهای خودش استفاده خواهد کرد.

    وی در آخر گفت: توصیه دیگری که در مورد شرایط کنونی مطرح است عنوان مذاکرات با اروپا و بسته پیشنهادی این کشورها است که در آخرین جلسه مجلس قبل از تعطیلات مطرح شد و باید بررسی شود که مفاد این بسته چیست تا بر اساس شرایط تازه بتوانیم تصمیم گیری درستی انجام دهیم.

    عملکرد دولت بخصوص در بخش اقتصادی قابل قبول نیست/ مجلس از ابزار خودش جهت عوض کر

    واژه های کلیدی: اقتصادی | اعضای کابینه | نماینده مجلس | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار